torsdag den 30. august 2012

Jeg går og siger farvel / Kissing goodbye

Til mit nye snerletårn
To my new tower for bindweeds


Er de ikke skønne?
Aren´t they gorgious?
Til mine hortensier, som i den grad er sene i år
To my Hortensias that are soooo late this year.

Til et andet snerletårn, som gerne må blive lidt større til næste år
I dont mind if this tower for bindweeds becomes a little bigger next year 

Se mine skønne Dr. Ingrid pelargonier
Look at my beautiful Queen Ingrid Geranium

Til peperoncinierne fra Italien
To the peperoncinies from Italy


og jalapena fra Ulrik
and the Jalapenas from Ulrik

Til de første grønne mandariner, som ser ud til at overleve. Der er 5 i alt!
To my first Clementines that seems to stay alive. In all I have 5!

 De mange tomater. I år har jeg 7 slags.
My many tomatoes. Got 7 different kinds.

Også farvel til de visne.
Also goodbye to the half dead ones

Og til melonen som aldrig blev til noget.
And to my melon that never gave anything but flowers.
Og til de våde grillkul, som aldrig blev tørre. Farvel danske sommer.
And to the wet charcoal that never dried up. Goodbye danish summer.


Ingen kommentarer: