fredag den 16. oktober 2015

JEG ELSKER MIT BJERG / I LOVE MY MOUNTAIN

Kig på billedet og find ca midt i og næsten øverst det hvide hus med den grønne skodde.
Gå lidt til venstre og find det lyserøde hus helt øverst.
Det er mit (ok vores) og der er vores tagterrasse og det er fra den, jeg har udsigt til mit bjerg
Monte Saccarello (2.201 m)

Look at the picture and find almost in the middle and almost on top the white house with the green shutter.
Then go a little to the left and find the rosa house on top.
That is mine (or ours) and there is my terrace and it is from there I have the view to my mountain
Monte Saccarello (7.221 ft)







Jeg elsker mit bjerg. I al slags vejr!
I adore my mountain. In al kinds of weather




1 kommentar:

Olive Knitting sagde ...

beautiful photos. your mountain has missed you