søndag den 26. april 2015

JEG VENTER STADIG / I AM STILL WAITING

Venter på at musvågerne bliver voksne i stedet for halsbrækkende at flirte under den blå himmel

Waiting for the buzzards to get settled instead of flirting around under the blue sky 

Og på at vores dyr lærer at høre efter, når Teddy råber til dem, at de skal ind til naboerne og
spise deres blomster i stedet for vores

and for our deer to learn to listen and respond in danish, when Teddy yells at them,
 that they should go eat the neighbors flowers instead of ours.

på at disse saltede kumquats skal lagre færdig

and for these salted kumquats to pickle


Det tager 2 måneder, så de er færdige den 16. juni

Takes 2 month so they will be ready June 16th

Og at dette nyfødte søde stribede vildsvin skal vokse sig stort og grimt

and for this pretty newborn wild boar to grow big and ugly


Så venter jeg selvfølgelig på at kunne høste alle de skønne grønne sager

And of course to harvest all this wonderful green stuff





mens jeg kigger på at mine blomster gror og blomstrer

and watch all my beautiful flowers grow and bloom







Og mens jeg venter, strikker jeg videre på Giorgias kjole

And while I am waiting, I am knitting the dress for Giorgia

GLÆDELIGT FORÅR!
HAPPY SPRINGTIME!

Ingen kommentarer: