onsdag den 23. januar 2013

Så skal der strikkes igen / Knitting again

Pigerne er tilbage. Til venstre Fru Lynn, som bærer en kjole som hun specialdesignet af et fleece tæppe.
Til højre Fru Christine, som bærer en frakke håndstrikket af Fru Lynn, som et ud af flere "Lad mig være i fred. Jeg smutter op på toppen af et bjerg alene med mit nye garn"-fødselsdagsgave til sig selv. Fantastisk arbejde.

The girls are back for knitting. To the left Mrs Lynn wearing a dress that she designed specially for fleece blanket. To the right Mrs Christine wearing a coat knitted by Mrs Lynn as one of her "Leave me alone. I am going to the top of a mountain by myself with my new yarn"-birthday present for myself. What a beautiful work! 
Her er min fødselsdagskage, som jeg får lidt tidligt i år, fordi Christine rejser til Florida.
Til venstre er der 3 forskellige farver halsvarmere, en til os hver, men jeg fik 1. valg.
Tak begge to. I giver mig altid en Happy Birthday.

This is my birthday cake given to me a bit early because Christine is leaving for Florida.
To the left we have 3 different neck warmers. One for each of us but I got the first choice.
Thank you both of you. You always make me a Happy Birthday.



Her er Christine med en side fyldt med akvareltegninger, som skal blive til sjove sølvsmykker,
som hun laver sammen med Lynn. Kig ind på deres hjemmeside www.liguriandog.it

This is Christine with a page full of her hand painted watercolor  motives to be made into
funny silver jewelry that she makes together with Lynn
Have a look at their website www.liguriandog.it
Har I nogen sinde set en cyklende kat?
(undskyld dårlig billedkvalitet)

Ever seen a cat riding a bicycle?
(sorry about the quality of the picture)

1 kommentar:

Lena sagde ...

Så fortjent du blev fødselsdagsfejret af strikkepigerne. Må jeg gætte på, at du valgte den lavendelblå halsvarmer..?