lørdag den 25. februar 2012

Mens vejret kun var til indendørs / While the weather was to cold for having fun outdoors

Først billeder af de færdige projekter:
First pictures of finished projects:

Mød det glade får Gladys /Meet the happy sheep Harriet

Og ikke mindre end 3 sæt grydelapper.
And no less than 3 pairs of potholders
Så kommer de igangværende projekter:
Here are the ongoing projects:

Mønsteret til dette sjal var blevet uhåndterligt, men så fandt jeg på at klistre det op på væggen i stuen.
Nu er der gang i strikkeriet igen, men måske bliver jeg nødt til at reparere og male væggen. Nyt projekt.

The pattern to this shawl had become rather unhandy. Until I got the idea to simply plaster it onto the wall in the livingroom. Now it works again but maybe I have to repair and paint the wall. New project.  

Og eet projekt ad gangen har aldrig virket for mig, så her er 3 mere, som jeg er i gang med;
 en poncho med snoninger (lige startet), pulsvarmere med flæser (een er færdig)
og en Happy Hen (den glade høne) sweater str. 4 - 5 år (den mangler endnu en kommende ejermand)
og som det ses er jeg ikke nået til hønen endnu.

And only one project at a time has never worked for me. So here are 3 more; a poncho with cables (just started), wristwarmers with ruffles (one finished) and a Happy Hen sweater size 4 - 5 years old (no owner yet)
and as you can see I still need to do the hen.

Nye projekter findes herinde. New projects are inside here.

1 kommentar:

Lena sagde ...

Hej søde Mette. Jeg prøve nu for tredje gang at efterlade en kommentar.
Ingen tvivl om, at der er projekter og andre gode ideer inde bag dine gyldne lokker. Du er så kreativ.
Knus fra mig til dig